Modernissa myynnissä asiakas on kaiken tekemisen keskiössä. Teknologioista on suuri apu asiakasymmärryksen lisäämisessä ja asiakaskeskeiseen toimintaan ohjaamisessa. Jokaisen modernia myyntiä tekevän yrityksen tärkein strateginen painopiste pitäisi olla CRM:n valinnassa ja käytön kehittämisessä.
Tämä webinaari on tarkoitettu markkinoinnin ja myynnin tekijöille, avainhenkilöille ja johdolle. Webinaarin tavoitteena on kertoa CRM:n käyttömahdollisuuksista, merkityksestä ja tulevaisuudesta osana modernin myynnin kehittämistä.
Webinaarissa Kert Kenner, Noora Harju (HubSpot) ja Tiina Norton (HubSpot) läpikäyvät seuraavia teemoja:
◾ CRM:n merkitys ja tavoitteet modernin myynnin kehittämisessä
◾ Keskeisimmät onnistumistekijät HubSpotin käyttöönotossa
◾ CRM:n tulevaisuuden trendit
Lataa maksuton webinaaritallenne: