Erilaisten tutkimusten mukaan olemassa olevalle asiakkaalle on noin 8-10 kertaa helpompaa myydä kuin uudelle asiakkaalle. Usein tämä ei kuitenkaan näy modernin myynnin kehittämisen arjessa riittävällä tasolla, missä suurin fokus ja painopiste on pelkästään uusasiakashankinnassa.
Webinaarin tavoite on tuoda sinulle osallistujana oivalluksia, osaamista ja konkreettisia toimintamalleja ja työkaluja omien tärkeiden asiakassuhteiden syventämiselle ja hoitamiselle. Mikäli haluat tehdä olemassa olevien asiakassuhteiden hoitamisesta yrityksellesi ylivoimaisen kilpailuedun, kannattaa rohkeasti osallistua mukaan!
Webinaarin sisältö:
◾ Mitä 2024 vuoden asiakas odottaa myynniltä ja asiakassuhteen hoitamiselta tutkimusten valossa?
◾ Ovatko kaikki asiakkaat yhtä tärkeitä? – asiakkaiden segmentointi
◾ Modernit hoitomallit erilaisissa asiakassegmenteissä
◾ Asiakkaan kypsyystason arviointi ja analysointi
◾ Asiakaskohtaisen taktiikan ja strategian suunnittelu
◾ Asiakkuuspalaverin onnistunut läpivienti
◾ #CAP – customer account plan – asiakkuussuunnitelman tekeminen
Kohderyhmä:
Myynnissä olemassa olevien asiakkuuksien ja asiakassuhteiden syventämisen parissa toimivat avainhenkilöt.
Lataa webinaaritallenne.