Miksi? myynnin maailmassa - Lataa materiaali
MIKSI? kysymys on tärkeä
Myynnin kehittämisessä kysytään mielestäni liian vähän kysymystä MIKSI? Yleensä keskitytään kehittämisessä siihen kenelle myydään, mitä myydään ja miten myydään?
Vastaamalla kysymykseen MIKSI? luodaan tekemiselle merkityspohja, josta voidaan olla ylpeitä. Samalla yritykselle rakennetaan arvopohja strategian tukemiselle ja toteutukselle vuosiksi eteenpäin. Juuri nämä MIKSI? kysymysten vastaukset ovat tekijöitä, joita ei helposti pysty kilpailijat kopioimaan. Juuri nämä tekijät tekevät yrityksestäsi uniikin ja voittamattoman.
Kehitin tähän konseptin, jota hyödynnän asiakkaiteni kanssa erityisesti arvolupauksen määrittelyn ja kilpailuetujen tunnistamisen yhteydessä. Nimesin sen 6xMIKSI-malliksi. Tutkin mallissa syvällisemmin kaikkia kysymyksen ulottuvuuksia ja sävyjä mihin on tärkeää saada vastaus todellisen menestystarinan synnyttämiseksi.
Vain kysymykseen MIKSI? vastaamalla luodaan pohja aidolle menestystarinalle. Sen jälkeen usein alkaa se varsinainen työ. Tämän polun myötä kuitenkin löydät jotain sellaista mikä ei ole helposti muiden kopioitavissa.
Löydät oman merkityspohjan menestymisen tielle.
Lataa 6XMIKSI -materiaali: