Miksi? myynnin maailmassa - Lataa materiaali

Miksi banneri

 

MIKSI? kysymys on tärkeä

 

Myynnin kehittämisessä kysytään mielestäni liian vähän kysymystä MIKSI? Yleensä keskitytään kehittämisessä siihen kenelle myydään, mitä myydään ja miten myydään?

Vastaamalla kysymykseen MIKSI? luodaan tekemiselle merkityspohja, josta voidaan olla ylpeitä. Samalla yritykselle rakennetaan arvopohja strategian tukemiselle ja toteutukselle vuosiksi eteenpäin. Juuri nämä MIKSI? kysymysten vastaukset ovat tekijöitä, joita ei helposti pysty kilpailijat kopioimaan. Juuri nämä tekijät tekevät yrityksestäsi uniikin ja voittamattoman.

Kehitin tähän konseptin, jota hyödynnän asiakkaiteni kanssa erityisesti arvolupauksen määrittelyn ja kilpailuetujen tunnistamisen yhteydessä. Nimesin sen 6xMIKSI-malliksi. Tutkin mallissa syvällisemmin kaikkia kysymyksen ulottuvuuksia ja sävyjä mihin on tärkeää saada vastaus todellisen menestystarinan synnyttämiseksi. 

Vain kysymykseen MIKSI? vastaamalla luodaan pohja aidolle menestystarinalle. Sen jälkeen usein alkaa se varsinainen työ. Tämän polun myötä kuitenkin löydät jotain sellaista mikä ei ole helposti muiden kopioitavissa.

Löydät oman merkityspohjan menestymisen tielle.

 

Lataa 6XMIKSI -materiaali:

Palvelut

Lue lisää Kenner Companyn myynnin kehittämisen palveluista

Kenner Companylla on yli 20 vuoden ja yli 1000 yrityksen kehittämiskokemus myynnin kehittämisestä.
Myyntivalmennus
Myyntivalmennus
Palvelu
Moderni myyntiprosessi
Moderni myyntiprosessi ja myynnin pelikirja
Palvelu
Asiakkuuksien hoitomalli
Asiakkuuksien hoitomalli ja johtaminen
Palvelu
Myynnin johtaminen
Myynnin johtaminen
Palvelu
Keynote
Keynote
Palvelu